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Wreckfest: Mehrere Hotfixes beseitigen Fehler aus Build #6

08.10.2014 um 16:00 Uhr
NewsZum vergangenen Wochenende hat Bugbear Entertainment bekannt gegeben, dass Next Car Game einen offiziellen Namen bekommt - Wreckfest - und gleichzeitig ein großes Update veröffentlicht.
In der Zwischenzeit gab es drei Hotfixes die weitere Probleme beseitigen und zu denen wir euch hier eien Übersicht geben.
Das zum letzten Wochenende veröffentlichte Update für Next Car Game - seit kurzem offiziell Wreckfest genannt - aktualisierte das Rennspiel von Bugbear Entertainment auf Build #6 und enthielt zahlreiche neue Inhalte als auch Verbesserungen.

Dennoch gab es einige kleinere Fehler die im Verlauf der letzten Tage durch insgesamt drei Hotfixes beseitigt wurden. Eine Übersicht zu allen behobenen Problemen findet ihr unterhalb der eingebetteten Wreckfest Screenshots.

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Update #6 Hot Fix #1 - 03/10/2014
  • Players are now disconnected properly and not showing up in the next game as ghosts.
  • Stability control assist now works properly in multiplayer; other assists disabled for now.
  • Repeatedly clicking on servers in the server browser no longer crashes the game.
  • Countdown to multiplayer lobby no longer freezes to two seconds after a race.
  • The lobby status (RACE IN PROGRESS) is now shown in the server browser.
  • Amount of players in a single lobby is limited to 18 pending further optimization.

Update #6 Hot Fix #2 - 06/10/2014
  • Selecting any server past the 17th one in the server browser no longer causes the game to crash consistently.
  • Implemented a potential fix to prevent the client loading a wrong track when joining a server. Please let us know in case you're still experiencing the issue, we're monitoring the situation.
  • Input in lobby chat is now disabled when Steam overlay is active to prevent false input into lobby chat.
  • Quick look-back cameras now share the same position and angle than the look-back view of the default chase camera.
  • It's no longer possible to cut the long sweeping left-hander in the beginning section of the Tarmac track.
  • Fixed the hole around the pole in the middle of the 180° corner on Sandpit1.

Update #6 Hot Fix #3 - 07/10/2014
  • The client no longer occasionally loads a different track than the host.
  • Sending a chat message with just one SPACE no longer causes the previous message displayed to be duplicated.
  • Implemented general server browser improvements.
  • Improved client side prediction.
  • Improved low-end engine performance.
Mehr Rennspiel News gibt es im News-Archiv. Dort findest Du alle Neuigkeiten zu Rennspielen.
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