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C.A.R.S. Special Build 141 veröffentlicht

31.01.2012 um 16:30 Uhr
NewsFür alle TeamMember+ des World of Mass Development Rennspiels C.A.R.S. gibt es mit Version 141 ein Special Build, welches außer der Reihe mit zahlreichen Verbesserungen aufwartet.
Lest in der vollständigen Meldung, was bei Project C.A.R.S. verbessert wurde.
Über die Veröffentlichung von Build 139 haben wir noch gar nicht berichtet und schon gibt es neue Informationen rund um das World of Mass Development Rennspiel Project C.A.R.S.

Entwickler Slightly Mad hat außer der Reihe den Special Build 141 veröffentlicht, mit dem zahlreiche Verbesserungen auch für Teammember bereit stehen. Build 141 steht für alle TeamMember+ zum Download bereit. Welche Verbesserungen in der neuen Version von C.A.R.S. enthalten sind, entnehmt ihr der anschließenden Auflistung.

C.A.R.S. Build 141 Changelog
  • Disable visual steering wheel prediction
  • FFB progressive slip updates for understeer improvements
  • Protect against no vehicle details having been set for player when doing seat adjustments
  • Take direction into account when validating quick race track selection
  • WIP – subtle FFB engine vibration (enabled on Logitech devices for now). New profile required
  • Input Lag updates
  • Added F1 menu item for Render Bridge Interval
  • Legs/fingers micromovement
  • Updated the TRDs to have appropriate “Setup Group” data (Circuits/Karts/Test Track)
  • SuperKart: cockpit display added
  • Seatbelts and face rig added for Driver
  • Ariel Atom: new collisions finished, WIP ambient occlusion
  • Massive update to the UI (see UI Engineering Thread)
  • Corrected maximum opponent count.
  • Decimal places added to Tire Pressure in advance of Steve reducing the number by 100
  • Set quick race grid position to random (may change depending on WMD poll result).
  • Car Setup on main screen swapped over to Options instead
  • Increase grip of drains and astro turf.
  • 1st pass textures Belgian Forest
  • Deleted desktop and start menu Wip Lag shortcuts
  • New Connecticut Hill exports
  • New Belgium Forest export

C.A.R.S. Build 140 Changelog
  • Added callbacks to modify setup visual values
  • Remove hardcoded max participant numbers in special effects code
  • Validate quick race menu options when changing track
  • Driver paddle animations, idle finger animations
  • -new 1pv 3pv , in out sets, adjusted with local layers for better manipulation
  • Driver helmet skin cleanup + visor bones added
  • Driver rig export + face rig + seatbelt rig added
  • Moved the starting point for the rolling start for the TT event on Bologna. Player now takes control just before the 90 degree turn before the S/F straight.
  • Allow 32 participants in quick race again
  • Add 1st pass textures for Belgian Forest asset
  • New Bathurst export
  • New Northampton export
  • New Caterham export
Mehr Rennspiel News gibt es im News-Archiv. Dort findest Du alle Neuigkeiten zu Rennspielen.
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Kommentare

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 (1)    (0)
Die Rennen mit 32 Computergegner machen echt spaß. Dazu noch die Option welche Wagen die Gegner fahren auf Random und dann hat man ein halbes 24h Rennen. Nach ca. 8 Runden wird man dann von den schnelleren Autos überholt auf Spa. (sofern man nicht selber das schnellste nimmt)
Fehlen nur noch die richtigen Autos, Wetter und Tag und Nachwechsel und dann bin ich schon zufrieden mit dem Spiel. Obwohl ich das jetzt schon bin. Big Smile
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