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C.A.R.S. - Neue Builds auch für Team Member verfügbar

15.05.2013 um 12:15 Uhr
NewsAußer der Reihe hat Slightly Mad Studios zwei weitere Builds veröffentlicht, die auch für Team Member zum Download bereit stehen.
Damit werden wieder einige Probleme beseitigt, die den Spielfluss beeinträchtigt haben und schnell behoben werden sollten.
Außerhalb der regulären Veröffentlichungsstrategie - normalerweise nur jeden Freitag - wurden für Project C.A.R.S. neue Builds veröffentlicht, die auch für Team Member zum Download bereit stehen.

Die neuen Versionen beheben Probleme und erweitern den Spielinhalt, so dass beispielsweise für den RUF RGT-8 und den Mercedes-Benz SLS AMG alle Setup Optionen ab sofort verfügbar sind.

Build 471 (14/5/13, Team Member+)
  • Physics:
    * fixed dumping of txt files - no longer requires admin priviliges
  • AppCore:
    * fix for sub renderloops not using the correct phase rendertargets when they are different to the main renderloops one.

Build 469 (14/5/13, Team Member+)
  • Physics:
    * Ruf RGT-8 & Mercedes SLS: Unlocked all setup options.
    * Tweaked the default tyre name search and removed compound tag search to increase tyre options
    * Set default tyre index to -1
    * Present tyre name rather than tags to the createTire SETA system for default tyres
    * Adjusted player only slipstream effect back to 1.0 from 4.0
    * Tires: improvement of speed of tagging calls, anti-LSS options
  • Base/Tools:
    * BLiveEditManager/LiveEditTools Camera Editor updates standard gizmos in and camera object manipulation
  • AppCore:
    * Collect light instances post track load and register with environment animation system. Enable environment animations for locatable instances.
    * Render tasks to allow visualisation of editing cameras point of view..
    * Restore switch from PostAdvanceSession to InGame state
  • Audio:
    * Fix for missing environment sounds. When RaceAppCore changes were made, an Init call had been missed out and so handles weren't getting updated
  • Scripting:
    * Updated game mode scripts, so now all game mode queries are obtained from GameSetup.
  • GUI:
    * Fixes for list scrolling in edge cases
    * Patch to avoid crash on bad mFrame2
    * Fix for GUIQuad::SetColour so that it uses GUIQUADFLAG_CloneHasOwnRGB and GUIQUADFLAG_CloneHasOwnAlpha instead of GUITEXTFLAG_CloneHasOwnRGB and GUITEXTFLAG_CloneHasOwnAlpha.
  • Vehicles:
    * Caterham SP300R: Fixed cockpit exposure value.

Build 468 (13/5/13, Senior Manager)
  • Tools:
    * TranslateIt
    1. Added ability to Export Translations
    2. Improved validation when making changes to the text.
    3. Improved HoverTip functionality and clicking to edit cells.
    4. Added more interfaces to the VersionControl.
  • Render:
    * add low-level renderer class for Oculus Rift - includes full device initialisation/shutdown, stereo utils and distortion rendering helpers.
    * WIP High level graphics engine distortion rendering and base class for App-side Oculus Rift support
  • Animation:
    * Add support for animation script variable random values.
    * Add support for animation script variable random values.
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